Tog en sväng nere i källaren

I sann Halloween-anda tog jag mig en tur ner i källaren, inte för att få kalla kårar, men för att leta upp saker. Exempelvis filmen Aladdin. Enligt mig disneys mästerverk. Men hittade den såkart inte, hittade faktiskt inte en enda disneyfilm, undrar om det har något samband? Hmm.

Hittade en del andra saker, tog exempelvis med mig upp 3 gamla schöna vhs-filmer. Och det bästa av allt: min gamla mixer. Jag har nämligen blivit sugen på att damma av den gamla skivspelaren och återuppta scratchingen. Vi får se vilket årtionde jag orkar koppla in helvetet...

Vet inte vad som händer ikväll, jag funderar dock på att ta mig ett glas rött snart och kanske blanda en redbull/jäger framåt 15-rycket, bara för att jag kan (köpte energidryck igår ;))

Glad halloween eller vafan man säger.


Kommentarer
Postat av: Jahnii

Jaha Maff där här man. Alkohol såhär mitt på blanka dan. Då kankse jag tar mig ett glas här hemma också.

2008-10-31 @ 13:36:27
URL: http://jahnii.blogg.se/
Postat av: Maffie

Ja men det tycker jag väl att man kan vara värd?

2008-10-31 @ 14:34:24
URL: http://maffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback