London i dagsljus [London del 2]

London består till större delen av Starbucks, typ världens bästa café-ställe-typ, KFC, Burger King, McDonalds och turkshoppar. Man behöver aldrig fråga vart fan man hittar närmaste Starbucks, det är bara att knalla vidare 50 meter, eller också backa 50 meter.

Söndag
Jag har aldrig gått så mycket i hela mitt liv som jag gjorde den dagen. Fjällvandringen i gymnasiet var som att gå ner till den lokala kiosken och tillbaka i jämnförelse. Vi satt och räknade lite på dedär och det var över en mils stadsvandring! Men var väl lite mysigt på sitt sätt, sen att jag hade milleniumets träningsvärk och inte kunde gå som en frisk person. Vi gick längs Hyde Park, längs Oxford Street. Vi var ända bort till Piccadilly Circus, och sen vände vi tillbaka och jag fick se deras lägenhet. Den var liten, trevlig, och antagligen förjävlig att bo i när man tryckt in fyra brudar i den.

Kvällen spenderades på hotellrummet med en stor pizza, kycklingvingar, vitlöksbröd och 2 liter läsk från Pizza Hut.

Måndag
Börjar bli lite svårt att komma ihåg dagarna här nu, vad man pysslade med osv. Och även om jag vet allt jag har gjort så är det svårt att koppla ihop dem med en dag. Typ som att jag vet vad alla dagar i veckan heter, men kan inte koppla ihop dem till händelser.

Amanda jobbade denna dag, så jag tog tillfället i akt att upptäcka London by myself. Letade upp Primark (så billigt att jag undrar om personerna i kassorna är utklädda barnarbetare). Fick torgskräck av antalet människor som också tyckte att det var bra priser där, och därför trängdes i lokalen, varpå jag snabbt letar upp Moa och Johanna, drar hem och ser en film.



En del av vårt dunderlyxiga hotellrum :)

Kommentarer
Postat av: CAp

2008-12-06 @ 20:09:49
Postat av: Virre

Maff förfan, Är du med i AA eller? Mer sprit i dina berättelser! Hoppas det kommer under dom sista dagarna ;D

2008-12-08 @ 19:20:04
Postat av: Anonym

Gubben.. Göööbben.. Vänta tills mitt breakdown på onsdagen...

2008-12-09 @ 19:57:01
URL: http://maffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback