Flashback - Fredag : 12 år sedan.

Haha, har varit och inhandlat det näst sista inför bröllopet på lördag (ett par schöna pjuck fattas). Idag knallade jag omkring med galjen, på vilken jag hängt alla kläder jag ska ha på mig, min kompletta outfit. När kan var på väg mot garderoben med den tunga galjen i handen var det som en reflex tog över...

Jag fick en stark känsla av att jag förväntades vända mig om och vinka för glatta livet (kan ni föreställa er att vara Amanda i den här situationen - då jag, halvvägs in i garderoben ställer mig och vinkar till vad jag titulerar "publiken" eller "mamma och pappa").

Det var som barndomen kommit och knackat på min garderobsdörr, och jag kände doften av nypoppade popcorn, plötsligt var det fredag klockan 8 och jag satt bänkad i soffan i ett kedjehus i Salem!! Några klick på youtube och jag hittar en riktig pärla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback