Dagen efter är helig!

Varje gång, VARJE gång, jag är bakfull ska plötsligt hela min familj och annat löst folk jag känner envisas med att ringa mig! Den där telefonen är alltid stendöd tycker jag, men så fort jag har festat lite väl mycket en kväll så blir jag plötsligt en jävla telefonväxel morgonen efter..

Finns ju få saker som är värre (ja, det kanske skulle vara cancer då) än att behöva låta pigg och intresserad när man har kräks i halsen, ett dunkande huvud och brinnande ögon! Immorse låg jag med whiskeyröst och försökte svara så gott det gick på morsans tjat om typ skjortor.

En tumregel nu till alla: är det lördag eller söndag är jag med största sannolikhet bakfull och ligger och sover.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback