Vart fan är laddar'n?!

Jääääklar, upptäckte till min stora förfäran att jag endast har en plupp kvar på mobilen! GAH! Nu kanske ni tänker "näääe, men vilken jävla fjortis människan är som blir alldeles (märk nu dubbelciteringen)"Azzå mehn åååååh, guuuud, min nalle dör AzzÅ"". MEN jag kan lätt försvara mig serr'ni...

För att ge dig en bild av hur det går när jag inte har batterier på mobilen så tänker jag måla en hård men inte helt osann och orättvis bild för dig. Jag är typ lika socialt utmanad som Christopher Reeve. Utan mobil. Ungefär... Det blir inte mycket sagt där inte.

Och självklart ska här finnas en bild! Annars hade det inte varit ett riktigt inlägg. Bilden symboliserar min ensamma pupp som sakta kvävs till döds på min mobil.



För dem vars barndom sög eller är allmänt taskigt allmänbildade så vill jag påpeka att den efterblivna figuren med en fetisch för polisers färg på uniformer heter plupp. Det var poängen. 1-0. Till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback