Varför är du sjuk?!

Det är ett rent helvete att vara mig. Jag är noga med att inte gå och bli sjuk, typ poppar vitaminpiller, klär på mig kläder som gör mig redo för ett finskt vinterkrig när det är 30 grader ute.

Självklart, när jag äntligen hittar en plats på tåget så brevid mig sitter en jävla förkylningspatient och snörvlar mer än mig på bakfyllan framför extrem home makeover. Fan asså, ta en vitamintablett, snyt dig och byt plats på tåget för i helvete. Kollektivtrafiken är för mig en hälsofara, borde vara regler för att åka tåg när man är förkyld. Egen vagn för dessa samhällets bottenskrap.

Kommentarer
Postat av: Fortsätter med grafik

I agree

2008-09-12 @ 10:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback