Så var man hemma

På rubriken att dömma låter det nästan som om jag varit på jordenruntresa, och precis kommit hem efter 7 år. Men nästan så är det, har varit i skolan hela dagen :P

Det är så jävla trist att komma hem, man är trött, har ångest för hur mycket det är att göra i skolan, man är hungrig, man är ensam. Amanda börjar jobba ganska lagom till att jag kommer hem så det finns absolut ingen chans att vi råkar stöta på varandra förrens på kvällen när hon kommit hem.

Alltså måste jag laga mat själv, och dessutom äta den själv som är så jävla värdelöst. Har absolut inte orken heller att ställa mig och laga något fint till middag, och why bother.. är ju bara jag som ska äta den ändå.

I ett desperat försök att liva upp den dåliga stämmningen som intagit mitt hem och pressat ut allt syre gick jag in på tv.nu i hopp om att någon gryyym serie skulle gå ikväll. Det enda/ända/skitsamma jag hittade var "Vem kan slå filip och fredrik". Det funkade förra veckan, det var premiär, man var pepp på att se sina idoler. Men alltså, även om det är de skönaste tv-personligheterna i sverige just nu, som är med räddar det fan inte programmet. Det var kul i början som sagt, men inte alls sugen på att se samma sak igen.

Nu för att det inte bara ska bli text i detta inlägg (Amanda säger att det blir jobbigt att läsa när det bara är massa text) så langar jag nu in picture of the day (förvänta er dock ingen picture of the day after today, har säkert glömt hela konceptet om några timmar).


Arnold känner att hur stor man (bokstavligen) man blivit, ska man aldrig glömma sina rötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback