Modebloggare?

Nej inte riktigt, men nästan! Känner mej iaf jävligt mode, och så har jag ju en blogg. Idag satte jag nämligen snurresprätt på mina presentkort jag fått i present när jag fyllde ett år mer än året innan. Har shoppat grejz för 1900 pengar! Sick, inte köpt så mycket kläder, ever ever ever. Men nu har jag 2 par nya byxar, typ 8 nya tröjar i olika former och ser ser ut som en levande reklampåle för HM. Enda/Ända skillanden mellan mig och andra HM-modeller är väl kanske att hittils har ingen dude kör av vägen för att personen i fråga såg min mage.

Har även köpt en ny gitarr till guitar hero! Så jävla awesome! Fan vad jag lirar, försökte till och med spela på båda samtidigt utan att dö, blev helt crazy (och jag dog, eller blev avrättad..)! Nu kanske man ska vara lite fullifan o dra fram baileysen! Få fart på den här mamman en gång för alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback