Kommentar på en kommentar



Exakt vad är det du syftar på här? Är det tunneln i din kropp där luften tar en fil och maten går i den andra färdriktingen?

Uppskattar att folk kommenterar, men försök vara någorlunda vaken och halvnykter när du fingrar på tangentbordet.

Men ska svara på din fråga, vill ju inte bara vända ryggen till eller slå på dövörat. Även om jag inte fattade mycket när jag ögade igenom inlägget över huvudtaget, så tror jag att jag nästan kan sätta fingret på vad du vill ha sagt. Skämten är som benhårda armbågar i magen. Är jag bakfull kan dramatiken i avsnittet framkalla tårar. På en höft skulle jag säga att serien är rövbra och skådespelarna är tunga.

Somebody stop meeeee! Woff.

Kommentarer
Postat av: Rickard Viktor Engerg

Hon har aldrig sätt scrubbs och heter Hertiginnan Anne Von Porat? Har hon smugglat med sig en laptop till 1200-talet??

2008-09-29 @ 16:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback