Dålig uppslutning

Japp, jag har varit lite frånvarande på senare tid. Har inte funnit den där inspirationen till bloggande jag vanligtvis är så full med att jag använder det som substitut till alkohol. Men jag har faktiskt börjat skolan idag, det var.. som vanligt. Hela sommaren var som bortspolad och allt kändes bara som vanligt. Rätt trist.

Något som inte alls är lika trist är att jag fyller 20 om mindre än två veckor! Ska hänga på låset till bolaget! Första födelsedagen jag inte bor hemma på. Kommer bli skummt, satt och hade lite ångest över det igår. Ska bli firad av olika sällskap osv, och allt ska helst inträffa på samma dag.

Nu står jag faktiskt och multitaskar, skriver och lagar mat som värsta stjärnkocken; köttbullar och pasta. Oroande att jag fortfarande är osäker på hur mycket pasta jag ska koka, efter 6 månader. Eller hur länge jag ska steka köttbullarna...

Resultat (några svettiga minuter senare):
- Överkokt pasta
- För lite pasta
- Halvt ihjälbrända köttbullar

Fan att Amanda jobbar kvällar nu... ska ta ett snack med hennes arbetsgivare angående hennes schema.

Kommentarer
Postat av: jahnii

Bra tänkt maffie! Mindre bra utfört

2008-09-01 @ 19:44:17
Postat av: Mandy

Men älskling,

"efter 6 månader"? visst att du har bott själv i ett halvår, men du har bara lagat mat själv i 2 dagar :D

Tur att du har mig.

<3

2008-09-02 @ 23:11:28
URL: http://akmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback