Shoppa mat - 081007

Nu har jag ingen större koll på vad jag har och inte i min kyl. Skulle nästan säga att jag inte hyser intresse för saken i fråga. Men ändå måste en man göra vad en man förväntas göra - föda (inte bring a child to this world, det är för tanter) sin kärring, och därmed fylla på kylen med matiga produkter.

Idag har jag ingen lista på vad jag ska köpa, vet inte alls vad som behövs adderas till hushållets matförråd, så jag tänkte helt enkelt gå på känslan och improvisera fram en full kundvagn. Låta maten komma till mig. Dett känns naturligare på något sätt.

Kanske prova på något new-age-tänk och ställa sig mitt i kyldisken och stäcka ut armarna i väntan på att mat bara kommer komma flygandes mot mig. Det är naturligt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback