Schemaändring :/

Jahapp, tydligen hade schemat ändrats en aning sedan jag sist tittade till det och vi började inte alls klockan 8 som jag hade ställt in mig på. Just typiskt när jag var svintrött efter resan och inte alls pepp på att stiga upp klockan 6, göra frulle i mörkret, skita i att göra lunch pga tidsbrist.

Men nu sitter jag här i skolan, knallar in på helt fel föreläsning och blir allmänt förvirrad när föreläsaren undrar om jag tänkte läsa algebra...

Tänkte dessutom igår att jag skulle för säkerhets skull titta efter i schemat för att vara säker på att jag verkligen började 8, jag brukar ju oftast skita i dessa förläsningar, men just idag tänka jag vara ambitiös och attenda på den. MEN schema-sidan är självklart inte uppe, och jag se schemat lika lite som jag kunde se vad jag pysslade med immorse.

Skit skit skit, men jag får väl ta tillfället i akt och börja plugga lite. Har en hel drös med uppgifter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback