Numera en bidragstagare!

Japp japp, idag efter typ en månad fick jag äntligen hem brevet om att jag nu kommer inkassera 900kr mer i månaden - dina pengar som du tjänat ihop på ditt sommarjobb! Sug på den karamellen..

Från och med nu när jag står och blänger som en femårig på en actionman, på något oviktigt och dyrt, och du säger "men fan asså, är det inte en väldigt onödig utgift dedär du?". Jag svarar lite nonchalant att "äh, jag går på bidrag serru, cash is king and sky is the limit". Sen slänger jag upp ponnyn på kassabandet och 100 bärkassar, bara för att "det är bra att ha några extra till soptunnan". Avslutar genom att lägga pinnen som delar av mig och annat löst folk på bandet, sneglar på kunden bakom mig, ler och konstaterar när jag ser hans tunna påse godis att "Jasså, här har vi en vanlig arbetare... trist att se...".

Kommentarer
Postat av: Sow

Sounds totally friggin' awesome. Jag skulle absolut inte klaga!

2008-10-23 @ 13:04:40
Postat av: Mandy

awh, min älskade bidragstagare!

2008-10-23 @ 14:26:19
URL: http://akmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback