Mitt livs kortaste dag

Vart har min måndag tagit vägen? Började 13:00 idag och hade bara en förläsning, kanske därför jag plötsligt fick en så sne världsbild. Men jag vaknade kanske 9, morgonen tyckte jag bara var nån timme, en timme jag låg och drog mig. Tydligen var det närmare tre timmar och jag sprang ner till tåget. Döda en timme i kollektivtrafiken med musik, en föreläsning på två timmar som jag antecknade febrilt till för att det var den sista innan tentan.

Hem, slå ihjäl, misshandla, dräpa en till timme på tåget. Hem, klockan är över 4 och jag ska jag göra middag. Vart fan är min dag!? Tror det ligger till så att jag har varit ett vandrande jävla lik hela dagen, trött som en långdistanslöpare satt jag och gäspade på tåget så att medtraffikanterna såg mer min gom är mitt ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback