Krasslig igen..

Fan vet inte om det är hästfyllan från i fredags som fortfarande spökar, men jag tror bestämt att jag inte är on the top of my game. Har dendär känslan i munnen man har när man är förkyld, att hela innandömet är skrovligt på något sätt. Inte alls kul! Ska precis börja läsa en ny kurs nu i skolan och då måste jag vara med.

Har inte så mycket kul att skriva, då jag har spenderat lördag och söndag, men att ta igen mig från fredagen. Och idag har jag bara varit ute och gått med Amanda. Hösten skulle vara trevlig om det inte vore för att det är så jävla kallt och kasst väder.. sjuk blir man också. Det påminner mig om att jag ska börja knarka piller nu i tid, innan en förkylning brytit ut.

Förresten, läste i typ metro eller ngt för nån vecka sen att nu är det hemska tider för alla bacillrädda människor (läser man mellan raderna står det "hypokondriker", en låda som jag själv sover i). Man skulle bli sjuk om man gick utanför dörren... ja det är ju jättebra att skriva! Klart som fan jag blir sjuk när jag läser något sånt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. gillar andra stycket skarpt! "en låda som jag själv sover i"

2008-10-27 @ 18:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback