Fredag utan känsla

Just nu spenderar jag min början av fredagskvällen med ett glas JP Chenet och programmering. Håller på och snickrar på ett spel som kommer få din mer besatt än Crazy Taxi. Skulle kunna uppdatera er lite hur det går här på bloggen för den som är intresserad. I nuläget är spelet inte så upphetsade, man styr ett rymdskepp med musen och ska akta sig för asteroider som kommer mot dig, ju längre du kommer, ju snabbare kommer asteroiderna (det blir alltså svårare).

Har lite saker kvar att fixa, som typ en highscore (ett måste om man ska bli beroende). Om ni vill skjuta in med några idéer till spelet är det bara att sikta och slaska på avtryckaren.

Här har ni en bild så som det ser ut nu.



Tänkte inte bara nörda och alkoholmissbruka ikväll, tänkte åka in till stan och träffa Johan och Moa som hälsar på över helgen och Stoovs som slutar knega vid 9-rycket.

Anledning till "Fredag utan känsla" är att jag har så mycket tentaplugg i huvudet att jag inte direkt kan slappna av i helgen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback