Färjan

Jag ser på färjan av en anledning, och av bara en anledning. Håkan. Klart nominerad till årets mupp. Hans kollegor inom samma bransch är runt 22 år och gör det för att finansiera skolan. Han är typ 35 och finansierar sitt hårvax.

Orkar inte dra upp allt han gör för att förtjäna den ärofulla titeln, utan det räcker med att se ett avsnitt för att förstå. För fem minuter sen när han stog i baren glänste han för kameran med "Ja, jag brukar ju kunna gissa vad en person vill beställa när denne kommer till baren, jag kan se det på dem". I de kommande 5 minutrarna gissade han fel. Han fick ett rätt där på 100 försöket gillt, och jag kan slå vad om att det var uppgjort.



Håkan - ett geni


Håkan om den sjungande Per:
Håkan: "Asså han kan alla låtar! Och han sätter dom så jävla klockrent!"
Intervjukillen: "Man blir nästan lite avundsjuk"
Håkan: "...Nej asså dedär är ju inte riktigt min grej"

Kommentarer
Postat av: Jahnii

Haha! Jag håller med till 100%.

2008-10-21 @ 14:53:59
Postat av: jean

"inga konstigheter"



Håkan är mannen!

2008-10-21 @ 18:40:09
Postat av: jean

"inga konstigheter"



HÅKAN ÄR MANNEN, MYTEN, LEGENDEN!

2008-10-21 @ 18:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback