Ett onyktert kylskåp

Det är awesome att ha ett fullt kylskåp i sin ägo. Immorse när jag öppnade den magiska, och numera tyngre, dörren till det kalla utrymmet jag har kommit att kalla "mitt kylskåp", kände jag en mångfald av produkter. Jag kunde välja och vraka bland olika sorters pålägg. Jag lade ner lite extra krut på just frukostmat eftersom frullen har bleknat allt mer och nästan blivit osynlig i mina kretsar.

Igår åt jag typ ett glas vatten och en tandpetare, men idag gott folk: flaggor och trumpeter, viftades och spelades, när jag dukade upp min måltid. Måltiden i fråga bestod av 4 rostade mackor (2 ost, 2 salami), juice med fruktkött och yoghurt med smak av skogsbär. Det var som att smaka på en liten del av en regnbåge. En explosion uppstod bland mina smaklökar, och lökarna förklarade inbördeskrig mot varann för att just den löken skulle få komma åt och behandla tuggan som jag hivade in i munnen med ett leende på läpparna.

Sen drog jag till skolan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tequila-kväll imorrn, ta med knogjärnkista by night

2008-10-08 @ 23:50:05
URL: http://www.youtube.com/watch?v=UZaTEIyo8rk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback