Chatta med "Färjan-Håkan"!

Jag ser mitt gyllene tillfälle! Får prestationsångest när jag klickar in på kanal5.se för att följa chatten med Håkan. Vet inte om jag orkar skita ut en fråga, men jag tänker iaf följa den med spänning! Langar upp lite godbitar allt eftersom...

Maffie rapporterar direkt från chatten:



"Öh, ja jag kom precis hit till chatten! Det är blåsigt som ni ser på mitt ansiktsuttryck, det är några få människor som har radat upp sig här för att ställa sin fråga till legenden Håkan."

"Jag har försökt att kontakta håkan för att ställa min fråga men ännu har han inte svarat, vet inte om det är pga den dåliga kvaliteten på mitt ansikte, den skrämmer honom kanske lite"

"Ska se om vi inte kan snappa upp lite av vad de andra reportrarna säger här, så vi kan få vår dagliga dos Håkan (kom ihåg att inte överdosera, det som är så lätt)"

Daniel Vart har du lärt dig att dansa så bra Håkan?
hakan.hallin Ha ha ha tackar, jag breakdansade på 80 talet när jag va ung.


Johanna Får jag chans på dig?
hakan.hallin kram på dig, johanna


"...Det har börjat ösregna här men som den sanna journalisten står jag ivrigt kvar och väntar..."

dajana & emma vad har du för skostorlek?
hakan.hallin 43


"Jag håller på att somna av uttråkning, men att se ner på alla andra reportrar håller mig vaken, och faktumet att min kameraman gnider sig mot Håkans ben"

Johan
Hur kan du se att en viss person tänker beställa en viss drink eller en öl?
hakan.hallin javisst, men inte alla gånger, lite tur måste man ha ibland


"Näe, nu orkar jag inte mer... ReporterMaff ska se på ett riktigt program! Boston Tea Party!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback