Arbetsintervju

O yeah! Mitt i allt kaos blev jag igår uppringd av ett företag som ville att jag skulle komma in på en intervju. Dagen innan hade jag droppat en intresseanmälan. Det ska bli intressant, har aldrig varit på en riktig arbetsintervju, vet inte riktigt vad jag ska säga. Man brukar ju ladda upp med grejer att bombardera arbetsgivaren med, typ hur bra man är. Jag kör på ett helt annat spår på torsdag och tänkte improvisera hela skiten. För det är ju ändå den människan de ska ha o göra med i framtiden vid en eventuell anställning.

Sen har jag en rätt taskig syn på mig själv i allmänhet.
"Vad är du bra på?"
"Öhm.. pass"
"Hur skulle du beskriva dig själv?"
"Öh.. jag har en blogg, pass"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback