Anledningen till de få inläggen

Jo, anledningen till att jag inte sprutar inlägg som jag borde är att jag har tentor på gång. Nästa vecka >.<. Nu låter det som om att jag inte har tid att skriva för att jag sitter och pluggar 24/7, men så är inte läget, men jag är helt vilse i huvudet och vet knappt vad jag heter.

Men när jag ändå sitter här kan jag ju dra lite snabbt om helgen. I fredags köpte jag en låda JP (the one and only), jag och Felix spenderade kvällen med att sippa alk0houl och kolla på youtube. Plötsligt får jag ett infall, väcker Felix (som somnat i soffan) och drar upp till Passione! Sen hem igen efter en drink, möta upp stoovs, hem till mig. Jag spelar festprisse och säger åt stoovs att jag minsann ska supa ner honom!... Det fick han ta hand om själv när jag somnade (märk Somnade, inte däckade..) i soffan i en sittandes ställning. Vaknade upp på lördagen i samma ställning, undrade vafan som hände igårkväll och ringer Felix för att bli uppdaterad.

Sedan på lördagen var jag hos morsan och åt middag för att fira hennes födelsedag, mycket trevligt. Igår gjorde jag inget speciellt tror jag. Degade, det man ska göra en söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback