18 Anonyma

18 Jane/John Doe går varje tag in på min blogg och läser, det är skitkul men jag får typ en kommentar varannat decennium. Det är ju typ den enda feedbacken jag får, så vore gött om folk började skriva lite fler kommentarer ;D

Ska bloggen handla om något speciellt? Ska man ha mycket frågor? Isåfall borde jag få en del kommentarer nu? Eller? Om det inte är så, hur ska jag göra då? En intressant omröstning varje vecka? Dock är jag alldeles för trasig i huvudet pga den tidiga timmen, och inte alls i form att på något sätt försöka göra något kreativt.

Var iallafall och såg Mamma Mia igår, vi var faktiskt ensamma i salongen! Blev inget köttsligt umgänge, men filmen var bra.


Kommentarer
Postat av: Mandïgurl

men däremot härlig sång och dans :) <3

2008-10-10 @ 13:32:42
URL: http://akmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback