Vattenpipan

Fick världens, alltså verkligen världens jävla impuls idag.. vilket ledde till ett impulsköp. Var i södertälje, och plötsligt kom jag på hur cosy det vore med en vattenpipa! Jag är väl inte den att säga nej till mig själv, så jag glajjar in på första bästa turk-supermarket. På första stället fanns det typ 3 stycken, alla svinstora och ännu grisigare pris. Jag frågade lite svenneaktigt vart jag kunde få tag på en mindre pipa i närheten. Fick nån halvtaskig vägbeskrivning av honom, så jag gav mig av till Luna Gallerian.

Väl där började jag leta, och körde nån uppifrån-och-ner-taktik... Dock var allt jag hittade typ försäkringskassan och nått resebolag. Så till slut var jag nere på första våningen, provade alla butiker som skulle kunna tänkas ha vattenpipor. "Aha! En kiosk, inte en svensk i kassan, där bara måste dom ha pipor". Vill ju inte låta rasistisk, men den steriotypen stämmer ;D Självklart stog det några pipor uppradade på en hylla och jag begav mig in för att hitta den snyggaste.

Killen i butiken verkade ju jävligt trevlig när han började snacka om paketpris osv (visade sig senare att jag betalt nån hundralapp för mycket). Det fanns två storlekar som jag stog och valde mellan, men tillslut tänkte jag att man bara lever en gång, och när livet väl är slut vill jag ju inte ligga där i mina egna vätskor med en liten skit-pipa brevid mig. Nej nej, jag tänkte stort och tog då den bastanta varianten.

När jag skulle betala insåg jag att tydligen var detta lite svartsälj, han plocka ner min pipa, packade in den i en random kartong, medans han stog och höll på så började nån annan lirare prata med mig, tänker utgå ifrån att det var hans polare/svåger/brorsa. Han gav mig tips om att blanda ner ganja i pipan, lite skärrad av att höra det från en okänd, stor man, svarar jag för andra gången svenneaktigt "öh, jaha, i tobaken då eller?". Sa det mest för att göra ljud..

Jag började ta fram mitt kort för att betala, men då blev jag stoppad och han sa att "det var mycket bättre om jag betalade med kontanter", så jag stack iväg och tog ut pengar, kom tillbaka, betalade och gick utan kvitto.

Nu har jag stått och försökt fått fart på skiten i en timme, har aldrig blowat så mycket i hela mitt liv. Fungerade inte... tror jag ska testa med två kolbitar sen :/

Så att välkommen hem till mig, där det i fortsättningen kommer lukta Jihad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback