Stormen börjar lägga sig

För att det ska bli så målande som möjligt här så metoforerar jag en heroinist, egentligen handlar det hela om ett visst spel.. som kom nyligen.. som jag har knarkat...

Jag har inte tagit en stadig spruta på länge, enligt min kran ska en ny fet leverans vara på ingång med det mest explosiva (metafor för metaforen) skiten som nånsin injekterats i en ådra (om man inte tar nitroglycerin för sin kärlkramp).

Jag väntade på dagen som skulle komma. Jag väntade så pass att jag hade en sån fet abstinens. Den kom, den sågs, den missbrukades. Jag var nära att överdosera, men precis innan kände jag tillfredsställelse och jag kunde tagga ner till ungefär 10 sputor om dagen, och känna att jag faktiskt har tid över till annat än att punda.

Det är därför detta inlägg faktiskt exsisterar! Om jag inte kunnat tagga ner hade jag inte haft tid över att skriva dessa rader.

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOTLK, lvl 80 ännu elle? neeerd!



hoppas du mår bra btw...

2008-11-19 @ 22:35:32
Postat av: jean

det förra va postat av mig btw...skit påre

2008-11-19 @ 22:38:33
Postat av: Maffie

:D



Jag är lvl 76 i skrivandets stund...

2008-11-21 @ 16:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback