Spelen som tagit över mitt liv - Vi har hela listan

1. World of Warcraft



Ja det är rätt obvious att det tar över ens liv, och det är inte konstigt? Vem diggar inte röjja runt med sin priest och hojta saker som "LOL, raaaaid!" och "Omg han e fett n00b" och totalt spöa skiten ur knubbiga, finniga 12-åringar. På onsdag kommer expasionen Wrath of the Lich King (jävligt lägligt då Amanda åker till London samma dag), och då kommer det vara en bedrift att få tag i mig överhuvudtaget (msn, telefon, fysisk kontakt kommer jag uppfatta som överflödigt och onödigt).

2. Quadrapop



Spelet jag ängnade ett helt blogginlägg till. Saken är den att när jag nyss kom ut från toaletten, kom jag inte bara ut som 5 kilo lättare, utan också medlem i 1.000.000-poängs-klubben (kallad no-life-klubben av utomstående).

3. Phase (veckans bubblare)



Ett spel jag köpte till min iPod igår för 45 pengar. Är någon sorts kopia av Guitar Hero (som tidigare var en av mina tyngre beroenden bland spel). Det är ju kanske inte riktigt samma sak som GH. Folk lyfter ju lite på ögonbrynen när jag står upp på sätet i tåget kl sex en måndagsmorgon och fullkomligt rockar sönder min iPod till Slipknot samtidigt och jag brutalt headbangar mot fönsterutan.

Kommentarer
Postat av: Mandy

det är ju skönt att veta att du kommer vara sysselsatt under tiden jag är borta iallafall! <3

2008-11-11 @ 14:05:45
URL: http://akmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback