Scarlett och stjärnfall

Även om jag inte har märkt av att det har varit halloween, så känner jag nästan nu att vardagen kommit tillbaka. Helgen då? Jo den har spenderats med planlöst krökande med mig själv och jag. Eller ja, i fredags började jag kröka vid 3 med jahnii och virre. Var onykter runt 7-snåret och virre sticker hem. Jag sitter kvar och klunkar i väntan på amanda som kommer vid halv 10 typ. Men det är gött att dricka ensam!

Igår var jag på bio och åt middag med amandas familj, självklart trevligt. Måste bara ge props till Scarlett Johansson, vilka jävla lungor hon går och bär på! Trevlig film iaf. När jag kom hem blev jag kluven, vissa var hemma hos crille och slaskade en rulle, amanda ville sova hemma, och där satt jag med en nyligen upphälld redbull/jäger och kolla på the grudge själv. Insåg efter nån halvtimme att detta inte gick för sig (efter mitt mjaaa, mitt typ 10onde kalsongbyte) och drog därför upp och sov hos amanda.

På vägen till min kvinna tittade jag upp på den stjärnklara himmlen, drog några bloss av min cigrarett och beundrade karlavagnen. Jag började förtvivlat leta efter den lilla vagnen, men utan resultat. Jag hade precis börjat sänka blicken för att fortsätta gå när jag plötsligt ser ett starkt sken som åker i en kort bana och sedan försvinner. Nej det var inget ufo, det var ett stjärnfall jag såg! Cooooul, aldrig sett förut tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback