Nu är det sådär mörkt igen..

Det är fingertoppskänsla som gäller när jag smiter in i duschen såhär på morgonen, också är försiktigheten under frukosttillagningen något jag är nöjd med... jag är en puma, och rummet är min djungel, eller savann, eller vart fan pumor har sitt hood.

Allt känns så lugnt här inne i den mörka lägenheten, jag kan bara drömma om rusket på andra sidan väggen. Men här inne är det lugnt, kaffet lever i symbios med mjölken, falurutet blir smekt av pålägg och jag är sådär trasigt trött man bara kan vara när man går upp 06:00. Glider in på bloggen och ser till min stora förvåning att jag hade 21 unika besökare igår?! Jag sätter en stor bit knäckebröd i halsen och ramlar bakåt ner på golvet, vilket får mitt tidigare tassande att framstå som onödigt.

21 var ju jävligt kul. Bummer bara att alla inlägg jag skrivit på senaste är typ lika roliga som en död hund. Hoppar inte så högt och luktar jävligt illa (om hunden är blöt).

Har även lyckats slarva bort några hundra timmars arbete! "Woho". Ska inte avslöja förmycket, men historien innefattar ett corrupted USB-minne, en formaterad hårddisk och en förtvivlad Mattias..


Bästa bilden jag hittade på "smyga" på google... Han är ju bra hemlig iallafall.

Kommentarer
Postat av: Sara

"Heeere comes Johnny!"

2008-11-07 @ 10:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback