Ett ovanligt tidigt inlägg

Ja vad i helvete gör jag uppe klockan 05? Sitter med en mössa på huvudet och en kopp nykokt kaffe som enda sällskap. Jo som alla förstår så åkte Amanda nyss... Jag vaknade vid halv 5 och kände mig sjukt pigg så jag tänkte att jag lika gärna kan ta mig i kragen och gå hem, så det gjorde jag. Funderade även på att vara så pass fullifan att man åker till skolan nån timme för tidigt och på så sätt undviker den värsta morgonrusningen.

Jag har också blivit väsignad med en ny serie, som jag även hann dra med Amanda i nu innan hon åkte. "How I met your mother", jävligt trevlig serie och ett trevligt avbrott för mig ifrån scrubs. Sen jag började titta på scrubs har jag sett säsong 1 till <den senaste säsongen jag hade på dvd> och när sista avsnittets eftertext rullar: se extramaterial, titta på alla avsnitt med kommentarer, för att sedan börja om denna helvetescykel med att glatt se s01e01.

Intressant grej: notera hur kvaliteten på inlägget förändras exponentiellt till hur pass tidigt på morgonen det är... Oh, ja juste, jag vill köpa ett Xbox 360, chippat och klart också, ifall du känner nån snubbe som kanske känner som snubbe.



SUIT UP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback