Embrace för fan

Har du tänkt på att varje gång du står på en tågstation, och det kommer ett föripasserade tåg i 300km/h, så är det alltid nån fjolla som stoppar fingrarna i öronen. Det spelar ingen roll hur många som står på plattformen, alltid är det nån som inte tål ljudet. Fan om jag stog ensam och ett tåg kom skulle jag göra mig temporärt döv bara för att hålla konceptet vid liv.

Nej det skulle jag inte :P det är ju hur töntigt som helst. Jag brukar lägga på på spåret intill, för att jag tycker att man ska "Embrace the noise" (ett uttryck jag precis myntade). Det är tråkigt när det är tyst...

Detta var bara en tanke - som jag tänkte när jag egentligen borde lyssnat på föreläsaren...

Tanten är ju riktigt grinig, hon är säkert en sån som håller för öronen.. tönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback