Borde skaffa termometer..

Inser nu när det börjar bli kallt, att en termometer skulle komma bra till hands. Sitter nu och tittar på the voice och ska strax gå ner till tåget. Hörde dock på tv att man kanske skulle ha långkallingar på sig idag för att det skulle vara svinigt kallt! Fan, det är ju en riktig rävsax jag sitter i, om det visar sig att man inte alls behövde långisar idag så är det som att skjuta sig själv i foten. Att gå med långkallingar när det svettas, kliar är ingen höjdare.

Enligt SMHI är det just nu 2 grader och blåser en 6 m/s vind mot söder... eftersom jag ska till Kista, norrut, så är det helt självklart att jag kommer gå i motvind hela vägen. Kanske ändå ska smyga på mig ett par extra långa kalsonger..

Kom även på en grej när jag stog och sjöng i duschen immorse, tänkte köra en remake av Veckans Macka från Boston Tea Party, men för att markera hur kass jag är (och att jag baserar mycket av mina vetenskapliga studier på gissningar) så tänker jag kalla det för Veckans Snitt (alltså "snitt" som i en-liten-del-av-macka-man-har-till-fint).

För att du ska få din weekly haircut-update så meddelar jag nu att jag ser ut som en påse hundgodis, men hockeyfrilla. Måste ta tag i detta och köra "maskin, på sidor och nacke".



Kommentarer
Postat av: Mandy

overraska mig med hockeyfrilla nar du kommer! :) Puss, alskar dig

2008-11-19 @ 12:24:51
URL: http://akmk.blogg.se/
Postat av: Maffie

Haha, näehehe du.. ska se till o fixa dedär innan jag far...

2008-11-21 @ 16:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback