Nyinflyttad! XD

Nu har jag börjat komma iordning! Köpt grejer för 14000:- på två dagar, är grym på att spendera! Just nu sitter jag exempelvis och våldsför mig på Fredrik (datorbordet). Impulsköpen var galna när jag strutta omkring på IKEA, martiniglas och påsförslutare flög som heroes-karaktärer och allt man ser under 50 spänn känns gratis om man relaterar till min soffa som totallt gick på 5000:-.

Första dagen kändes lite wierd eftersom alla möbler jag hade var en säng (ny och mjuk ;)), en fotölj och ett matbord. Drog ner persiennerna och provade på hur det var att bo helt solo; knallade omkring nude efter en dusch med ett glas rödvin och såg väl ut som någonting mittemellan en svensson och en nakendansare. Gick och la mig rätt tidigt (hade ju inget att göra), sov lite halvbra och upp nästa morgon för att åka o spendera mer cash på IKEA.

Jag börjar oroa mig lite för min utbildning. Vettifan vart jag ska få tid att plugga. Att bo tar fan tid! Har varit i full gång i tre dagar nu. Jag fördriver tiden med att duscha, dammsuga och städa, diska, äta, plocka. Det är inte så tråkigt som det låter XD

Igår kom lite peeps hit för att kolla på lyan, det dracks vin och öl och efter 3 glas vin tyckte jag att jag var förvånadsvärt nykter... men denna morgon menade på annat. Varit zombie hela dagen och insett att mitt medicinskåp saknade ipren! Har även handlat idag! Tops och margarin!

Har även beställt internet nu, och har något temporärt-tekniskt-mumbo-jumbo nu tills det kommer.

Har länge lovat bilder på stället, men självklart är nu kamera-kabeln nerpackad i någon låda... Men igår tog nån av människorna som var här och våldsgästade lite bilder som jag kan tjuva så bort dom laddas upp på bilddagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback