Ahaaa, jag hade en blogg...

Se på fan! Inte haft så mycket att skriva i bloggen då jag just nu har påsklov och fördriver dagarna med att.. ja vafan gör jag.. se på OC, nörda, städa, laga och äta mat. MEN! People! Jag och frugan hittade en gammal rubiks kub bland mina flyttlådor. Efter några dagars frustration över den dåliga kopian av orginalet vi lekte med brast det och kubhelvete gick i 54 bitar (var jäkligt spännande dock att se "tekniken bakom det hela"). Youtube och google fick bli en räddning och jag har nu suttit (med en ny, svindyr) med en kub i typ 2½ timme i sträck och svurit lite mer när jag hade en bit kvar att fixa när hela konceptet gick käpprätt åt helvete.

Men visst fan så efter lite knåp sitter jag nu här med en kub, lika färgglad och symetrisk som den var igår när jag tog ut den ur kartongen ;D

Igår kom Felix the chief över och som dom sanna män vi är gjorde vi pannkakor med glass... för att få upp hetero-poängen igen så sköljde vi ner med folköl och en vodka som, faktiskt inte kunde varit annat än rent urin. Felix hade ju trots allt köpt vodkan i thailand, men vafan har dom varken smak- eller luktsinne där?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback