Nu blev det mycket

Javisst, vet inte riktigt vilket jag ska lägga mest krut på; Bilddagboken eller Bloggen. Dom två Benen som håller mig uppe och blottar min vardag och krossar det minsta försöket till ett privatliv. Det blir en krock som en supernova när dom möts och jag sitter i domarstolen och misslyckas hålla uppe flåset när det gäller att underhålla båda parterna.

Det resulterar i någon halvtaskig kompromiss där bloggen, tyvärr, har fått tagga ner några kilon. Bilderna tar simply för stor plats. Det är så mycket enklare med bilder också, kan ta kort på en sten och kalla det intressant, medans jag oftast måste komma på något halvsvävande ämne att skriva om i bloggen.

Nu kanske ingens vardag direkt rubbas av att jag har blivit usel på att uppdatera bloggen, även om jag gärna vill tro det ;D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback