Ich habe geneu frchippah

Japp yes yey och tjena, jag har nu varit hos frisören och styr mig så jag är lite mer easy on the eye så att säga. Frisörskan hade något ursprung från tyskland och därav rubriken. Hon var jättetrevlig och pratade på som om hon fick pengar för varje ord hon sa, eller att jorden skulle gå under om det var tyst. Insåg att det var mycket lättare att föra ett samtal hos en frisör än hos en tandläkare (skitjobbigt att försöka låta trevlig åt en tandläkare när han frågar hur det går i skolan samtidigt som man har 1kg random stuff i munnen inkl diverse sug-grejer).

Vi pratade på medans min nya frisyr helt klart tog form, blev lite missnöjd med längden på sina ställen men tror att de flesta ser lite mongo ut precis efter en liknande behandling. Jag tänker att det växer och så ska det väl bli karl av håret också.

Förövrigt funderar jag på om jag ska ta och gå in i en ny era vad det gäller min blogg... vet inte vad det innebär, men det hänger i luften.

Kommentarer
Postat av: malincatrin

Hmm, jag gillar din blogg. Första gången jag kika in och får se om jag återvänder...

2008-01-28 @ 12:28:30
URL: http://malincatrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback