Woho, en epifani och massa grammatik!

Epifani (Epiphania, gr. epi'faneia, "synligblivande uppenbarelse")

Nu kanske jag är alldeles för insöad i scrubs (syftar på s03e13 typ) men jag fick precis en epifani (svårt ord att böja enligt de grammatiska lagar man lärde sig i mellanstadiet) när jag satt och rocka inne på muggen fick jag en briljant idé! Ideén är för briljant för att kunna uttala sig om den, på den, efter den eller under den (Skillsen i prepositioner sitter iallafall kvar sen femte klass ;D ). Men för att inte alla ska typ spricka/läcka/dö/ligga ner/åka båt (dessa var exempel på verb) av nyfikenhet kan man väl ge en vink om en hemsida jag tänker sätta igång med så fort jag får tid.

För att stilla er nyfikenhetshunger (öh..) så kan jag langa en bild på mitt kök så länge. Anledningen till att det inte finns typ gratinerade hamstrar, illaluktande substanser, en mångkulterell påfågel eller en nakenhund (dessa var synonymer för adjektivet "Stökigt") i lokalen beror på att jag ännu inte har flyttat in.

Skulle ha ritat en bild åt er istället, men det hinner jag inte (+ att den såg ut som en trädkoja), ska iväg och visa upp min muskellösa kropp (....... jag e skitstark) genom att bära lådor och montera sängar ;) Ska läska upp en bild lite senare!



Kommentarer
Postat av: Jenni

Coolt x) jag vill också vara 20 och flytta hemifrån(a):D Vart ska du flytta?

2008-02-29 @ 14:18:40
URL: http://flygandeelefanter.blogg.se
Postat av: Jonas (Teh DiKK)

Haha! Jag roflade högt åt ".../åka båt (dessa var exempel på verb)".
Keep up the good shit!
Dvs håll upp den goda skiten!

2008-03-01 @ 15:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback