Tråkigt att vara sjuk

Idag är det första sjukdagen jag är hemma från skolan. Igår var jag egentligen ledig men ett oavslutat arbete tvingade mig till skolan. Jag har aldrig kämpat så mycket förut med att åka tåg! Snoret bara rann, och jag hade hög musik på i lurarna, så jag hade ingen aning om hur jag lät. Antagligen var det ganska tyst på tåget (brukar det ju vara i dom nya vagnarna), man kunde antagligen höra fåglar sjunga, vatten rinna ner längs ett berg, höra att djuren i skogen börjar vakna till liv... Och så kommer jag och drar in 2 liter snor i näsan, allt jag pallar. Hostar, nyser, ser ut som skit, stönar för att folk ska fatta att jag är sjuk.

Nu vaknade jag för en stund sedan, kunde nästan andas och jag kände att en gnutta harmoni hade kommit för att besöka mina bihålor... Men hell no, rör på mig och näsan täpps igen som luftvägarna på ett strypsningsoffer. Allt jag känner när jag jag luktar på något är typ järn. Detta beror antagligen på att någonstans uppe i näsan blöder jag för att jag överdoserat med nässpray. Har den här klassiska jag-är-förkyld-smaken i munnen, är konstigt varm, och är allmänt skit. Tyck synd om mig!

Medans jag ligger och håller på att försnora, har Virre, Jahnii och Cripp åkt till Australien! Önskar pöjkarna en skön resa!



Exempel på vad man gör när man har tråkigt:

> Hittar dåligt stavade annonser på facebook (är alltid en het aktivitet):

image12
(1) Ny Meddelande
En Av Din Vännerna Älskar Du. FInna ut Vem!

(1) New Message
One of your friends loves you. Find out who!

> Rita självporträtt i paint som fångar ditt tillstånd:

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback