Size does matter...

Okej, jävlar... detta kan vara den värsta dagen-efter... ever. Tanken var att vi skulle ta oss från kista till fridhemsplan via tunnelbanan och hoppa av varje hållplats för att springa till en krog och häva en öl. Jag anslöt till gruppen när det var Näckrosens tur att vara osäkert. Då jag hade missat en station + att vi hoppat över en hållplats så var jag tvungen att ta tre öl på första stället...

Alla förstår hur det gick, efteråt bar det av till en krog brevid råsunda, "East". Trevligt ställe, blev några öl och en tequila där... Var väl ganska väck redan då och diverse sköna idéer uppkom inom gänget. Exempelvis var vi halvvägs över staketet på råsunda stadion för att springa in och pissa på mittlinjen. Här någonstans börjar det som skulle totalt pajja mig. Jag och anders började av någon konstig och bortglömd anledning att slåss och brottas. Jag åkte ju minst sagt på stryk... Jag låg och käkade asfalt hela vägen till tunnelbanan där det hela utvecklades till ett krig.

Har för mig att saker och ting lugnade ner sig, men att jag blev så jävla irriterad på det att jag började veva igen. Så blev jag på något sätt dragen över sätet i tåget för att sedan avslutas med en nacksving. Men tare lugnt! Mitt ansikte dämpade fallet! Ser ungefär så pass ut att morsan frågade om jag åkt på spö när jag kom hem. Min mobil kolade i samma veva, en skön tryckskada över hela displayen.

Sedan drog vi till Soft-bar, har inte så mycket minne därifrån. Tror jag köpte en sexa jäger, men vet inte till vem... Haha, skit samma, kan inte berätta om det stället utan att ljuga ihop en story (minnet är helt borta) så jag struntar i det!

Lyckad kväll, har skitont överallt och ska nu iväg och försöka vara nykter på en middag, tjue!

Note to myself:
Hoppa inte på dudes som väger 20 kilo mer än dig själv pga att dom har tränat i 10 år, du blir sänkt dirr.

Kommentarer
Postat av: Malin

din blogg är faktiskt underhållande! du skriver på ett roligt sätt lix ;)

2008-08-23 @ 21:45:28
URL: http://superstarlius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback