Pappren påskrivna!

Oh, nu är det nära! Allt har gått som smort och allt, utom att pengar ska byta ägare, är klart. Idag har jag för första gången använt min namntecking till något viktigt. Viktigare än att godkänna kortbetalningen för en kaffe och en kanelbulle på pressbyrån. Dessutom har det skakats hand, mätts väggar och annat myspys. Det känns lite overkligt, kan även ha något att göra med den pava rödvin jag drog i mig igår. Den sitter kvar i huvudet.

Nu återstår bara det ofantliga jobbet med att rensa ut allt skit man har samlat på sig sedan man föddes. Det har ju blivit varje gång man flyttar att man tar med sig allt man äger, men denna flytt känns ju lite annorlunda. Nu går man ju in i en helt ny fas i sitt liv och då är det nog en god idé att rensa bort allt skit. Tror jag har 2 lådor under sängen, som legat där i 3 år, med grejer jag inte använt på 10 år.

Bilder på min Crib kommer i framtiden, ska ju även fixa iordning allt (flyttar in helgen 1 mars) allt för att kunna kasta en inflyttningsfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback