Idag flyttar jag hemifrån!!

Japp japp, rubriken är rakt på sak. Nu ska jag till skolan, sen kommer jag hem vid 1-tiden, får nyckeln och sen är det liksom dags. Har packat ner typ allt jag äger i flyttkartonger och hyllorna här står tomma. Jag kommer inte ha något internet på typ 5 dagar och vettifan hur jag ska klara mig.

Börjar nu bli ganska nervös på riktigt. Börjat fundera på om detta verkligen är en bra idé, om jag verkligen är redo, om jag verkligen vill. Bästa sättet att hantera signaler från din hjärna är att försöka trycka ner och glömma vad du känner. Så det gör jag ;D

Får jättemycket porslin och annat av morsan. Jag trodde jag hade tillräckligt med bråte som jag samlat på mig under födelsedagar och andra högtider, men man kommer hela tiden på nya saker som man ännu inte har innförskaffat. Undrar hur lång tid det tar att komma igång och verkligen ha allt man behöver för att vardagen ska flyta på lite smärtfritt.

Just nu känns mitt liv i en enda röra förresten:
  • Jag flyttar hemifrån.
  • Typ alla jag känner är på vift. Felix i Thailand, Jahnii, Virre, Cripp i Australien, Flickvännen i Portugal.
  • Jag har aldrig haft så mycket i skolan som jag nu har att göra på 2 veckor. Kommer att köra i Matematik II så hårt.

Ska försöka skriva en löpande blogg om flytten, samt ta lite bilder som jag kastar upp här och på bilddagboken (som förövrigt inte använts på några veckor nu, har inte haft något att ta kort på :P)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hoppas det går bra med flytten :) Men småläskigt va?:S Hur gammal e du?

2008-02-29 @ 09:14:57
URL: http://flygandeelefanter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback