I Jakten På Lägenhet. Del III

Det sista kapitlet i min triologi...

Hade precis ett samtal med henne jag köper lägenheten av, och det verkar faktiskt verkligen bli av. Orden som användes var ungefär "Nä, men jag slår till på det här", "Åh, så bra", "1 Mars, precis. Det blir underbart". Inga papper är ju skrivna ännu, men ska se till att få det gjort nu i början på veckan. Det ska bli så jävla roligt, hela grejen!

Nu kommer min blogg antagligen översvämmas av mina erfarenheter vad det gäller att flytta hemifrån, bo själv, städa själv, laga mat. Det kan bli ganska intressant med tanke på att jag städar mitt rum runt en gång i månaden och lagar mat knappt finns på kartan. Men hoppas på att det är bra läsning för någon ;)

Kommentarer
Postat av: jean

dude?! fan va awesome!

måste inviga din nya lya när jag kommer hem med en redig jävla reveal-maff...

2008-02-13 @ 07:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback