I Jakten På Lägenhet. Del II

Kom nyss hem från titten på lägenheten, den var jäkligt fin! När jag hörde att den bara var 35kvm började jag fundera på om jag verkligen får in alla mina prylar där. Det är trots allt: Dator, musikanläggningen, tv, soffa, säng, soffbord, matbord, stolar, nån fotölj, playstation och allt sådant (och mer säkert). Dessutom ska det på dessa kvm in ett kök och ett badrum.

Jag var ju lite orolig, men den var så pass bra planerad att jag kände mig lite lättad när jag såg den, även om det skulle bli lite trångt. xD

Vi får se vad som händer! Wie

Kommentarer
Postat av: celine

jaaa, jag tycker att den är för liten för dina möbler men du kan ju använda de möbler som du behöver mest om du verkligen älskade lägenheten
ha det bra och besök gärna min blogg
kram

2008-02-09 @ 16:57:58
URL: http://crazyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback