Godmorgon och fanfanfan

Nu är det tidigt... mina ögon går i kors. Det är inte lämpligt att gå upp såhär tidigt! Självklart är det ett skolarbete som inte är klart, och därför måste vi ses i skolan klockan 9 istället för 1.. Tentaveckor is coming up. Sen är det påsklov och jag kommer då kunna ta det lugnt och känna hur det känns att bo själv. Dessa första veckor kommer jag ha fullt upp med att försöka lära mig någonting.

To Do:
Matematik II - Tentamen
Matematik II - Projektuppgift
Datorteknik - 3x Hemlabbar
Datorteknik - 1½ Labb (tänkte klaras av idag)
Datorteknik - Tentamen
Digital Design - Komplettering från tentamen

Dessa ska alltså vara klara om cirkus 2 veckor... Har aldrig öppnat matteboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback