En hissnande upplevelse >.<

Idag var sista gången jag ställde mig i en hiss med två pers utan allmänt vett! Personerna i fråga hoppade som pilska kaniner och plötsligt sa det stopp... Jag tog några sekunder för mig själv för att kontrollera om jag hade klaustrofobi eller inte. Jag bestämde mig för att vara en man och började istället mecka med dörren.

Den första dörren gick upp ganska lätt, där bakom fanns det en jäklarns konstruktion för den yttre dörren (som tur var stannade vi när vår hiss hade ca ½ hissdörr kvar till nästa våning). Efter lite pill, allmänt och halvt hysterisk ropandes kom vi på att det fanns en låsningsmekanism på den yttre dörren. Tekniska som vi var styrde vi dedär och kunde hoppa ut. Jag var såå nära på att ringa efter killen-som-jobbar-jour-med-hissar. Antar att hissen forfarande står orörlig nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback