Äntligen helg

Trodde aldrig att en vecka kunde gå så jävla sakta. 5 dagar kändes som 365 och nu är jag så totallt redo för fest så det inte finns på kartan! Drog till skolan tidigt som ett helvete immorse för att börja plugga, ended up i kafeterian för att jag inte fått i mig någon rejäl frukost och för att hon i kassan är söt... Satt där med min svindyra macka och stora choklad (som förövrigt är awesome) och försökte vakna till. Jag och Måns gick vilse i letandet på rätt sal, vi lade ner laget och gick till en föreläsning. Lyssnade inte på ett ord, drog till ett grupprum som vi spenderade typ 6 timmar i, medans vi försökte styra en uppgift. Allt var skit men visst fan fungerade det till sist! Blev överlycklig och satt i några timmar till med nästa uppgift.

Tröttande på att vara engagerad, hem, middag, häva rödtjut, upp på rummet för att tagga till tillsamans med Slipknot, Disturbed, Bullet for my valentine och några öl. Nu bär det av till någon skön krog i södertälje, siktar på att bli utkastad pga för taggad på partaj. På tal om partaj, tänkte förresten införskaffa en strobe i rummet så man kan stanna hemma och festa när pengarna sinat! Vore ju totally grymt mfucker!

Lägenhetsjakten fortsätter och ska dra på lite visningar nu i helgen, hoppas på att få en innan våren..

Hoppas du har en grym fredagkväll!!
"Det är inte lätt när det är svårt,
men det är skönt när det är hårt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback