Kan verkligen inte plugga

Jag har helt tappat motivationen till plugget nu asså. Efter att jag fick underkänt på en tenta, har jag blivit så jävla stressad. Eftersom jag tar studielån så hänger hela min lägenhet på hur pass jag klarar skolan, och nu när jag fick ett stort jävla F på tentamen fick jag världens press på mig. Har två tentor denna vecka som jag känner att jag inte kommer att klara, samt omtenta i ämnet jag fick F i. Kommer gå på jullov med tre kurser underkänt i bagaget, inte så kul.

Så fort jag sätter mig med boken känner jag bara att jag inte pallar, jag har inte direkt tagit ut mig denna termin. Men det är kanske det jag skulle behövt göra så jag inte fick denna pressen som paralyserar mig just nu.



Kommentarer
Postat av: Anonym

kämpa på älskling! blir du bostadslös får du flytta in på engelsbergsvägen! :) <3

2008-12-13 @ 23:45:53
URL: http://akmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback