Jävligt schönt

Börjar bli klar med pluggandet, väntar på att polarn ska bli klar bara, sen kan jag luta mig tillbaka och insupa det sista vår sommar har att erbjuda (just nu verkar det vara storm, kolsvarta moln och minusgrader som ligger i potten).

Har fått lägga ommålningen lite på is, kanske kommer igång på måndag igen. Måste nämligen hitta en ny kulör som kan matchas lite snyggt med det vita. Ett annat problem är att jag nu inte vet hur mycket vitt jag ska måla, är rädd att rummet ska se ut som ett sjukhus (vilket skulle suga med tanke på min hypokondri ;D). När jag satte igång med projektet tänkte jag lite lättsinnat att "jag bara ska måla om lite", nu har jag dragits in i ett äventyr värre än Frodos. Är inte hemma nu heller medans lägenheten ser ut som hiroshima, så all min nyköpta mat kommer ju ruttna...

London verkar bli av för frugans del, väldigt glad för din skull gumman =) Hoppas bara du inte glömmer bort mig bland alla snygga britter... HAHAHA.. nä men serri, skulle ta illa upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback