Softa kan vara jobbigt

Jag tänker alltid varje gång jag gör något minsta ansträngande, typ jobbar, krossar sten (en hobby), springer 50 mil eller tar en snus, att jag egentligen bara vill softa. Du vet, ligga hemma och inte göra ett skit. Men så fort man tröttnat på att göra det man ville göra (i mitt fall spela d4t0rzp3l tills ögonen faller ur) så är det inte lika roligt längre att softa. När jag vaknat upp ur min chillar-trans tittar jag runt i rummet och känner mig ensammast i hela världen. Tom hanks i "Cast Away" hade i allafall en fotboll att prata med.

Åhå, ugnen är klar! Nu ska jag trycka i mig en näringsrik lunch i form av en ICA-Pizza (I swear, mozarellapizzan äääger). Och sen då på allmän begäran har jag satt kamerabatteriet på laddning, ska ta en skön bild på lägenheten. Eftersom bilddagok + blogg är så jävla mycket jobb (och jag softar) så tänkte jag ladda upp lite fler bilder här istället som beskriver mina händelserika dagar! Oh, ringde det på dörren?! Nä... det va klockan nere på tågstationen... (Ni förstår vilka otroligt spännande bildspel det kan komma att bli! ;D)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ooo! Jag åt den pizzan igår :)

2008-08-23 @ 21:21:06
URL: http://superstarlius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback