Precis hemkommen!

Det var en grym spelning! Förbandet var sköna, ölen var jävligt skön. Medans jag nu satt och funderade på vad mer som varit skönt kom jag på att jag visst fan hade jag köpt en T-Shirt! Snygg var den. Är något onykter, ölen flödade som mina tårar när jag bakfull ligger och tittar på extreme home makeover.

Sjukast var, hör och häpna gott folk: Jag och crille har varit på kändiskåta att det inte kan ha varit sant. Jag vacklade i något skede ut från mansrummet (dass) med dyvåta händer och får se på Queff. En av rapparna som fick mig att börja lyssna på hiphop. Hade självklart spanat in honom tidigare, men nu stog han här i egen låg person. Hälsade med det äckligaste handslaget ever (var fortfarande dyngsur om händerna då). Snackade lite löst för att sedan sväva tillbaka till stoovs.

Ni är inte nöjda med att jag bara hälsade på Queff? Okej. Jag och crille fick även intervjuva, lyssna; Slug, Ant och Brother Ali. OCH ALLT FINNS PÅ VIDEO! Vi fick även Slug (rapparen i Atmosphere) att lägga en freestyle framför kameran, fatta hur jävla bra det är. Det ska upp på Youtube och få 100000 views... Lätt. Filmerna kommer antagligen upp imorogon, nu ska jag sova eller något annat.

PS. Fick världens skummaste infall när jag gick av nattbussen (som jag självklart hade däckat på). Jag klättrade upp på ett tak, helt oberörd... Satt där ett bra tag och undrade om jag skulle klättra upp på stationstaket och spatsera där en stund för mig själv (pallade inte, som typ en person som får second thoughts när denne avböjer från att sno från grannens äppelträd). Jag var alltså helt ensam och det var det skummaste jag nånsin gjort utan publik. För att understryka min ensamhet så ramlade jag när jag hoppade ner, ställde mig upp lite snyggt och var beredd att vifta med handen i ett "det-är-lugnt-jag-har-inte-brytit-ryggen-tecken", men insåg att ingen annan än jag fanns på plats.

Kommentarer
Postat av: Jen

Ha ha! En skum människa som gör skumma saker.

Det kan inte bli bättre :)

Du är härmed nominerad på min blogg!



God natt!

2008-08-23 @ 01:20:45
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Jen

Varsågod! Men det är ju jag som ska tacka! :)



Ang. kommentarerna: ?? Det ser bra ut här...

skumt... får kika närmre.

2008-08-23 @ 11:26:14
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback