Nollning Dag 1

Tur att det inte är jag som nollas i år! Hah! Idag har jag suttit och garvat åt alla nya elever i skolan, något onyker efter att jag och Dennis slängde i oss en Öl & Jäger på rätt tom mage (se min frulle). Det fick jag sen äta upp när jag blev beordrad att leda en hel drös av nollor till Kista galleria ;D

Det har varit kul, ätit gratis bullar, gratis sån-juice-med-bara-frukt-juice, tagit massa kondomer för att det ge illusionen om att jag får ligga på hålet alot (jo då älskling, jag klagar inte). Sen mest gått runt och bossat folk som är 3-6 år äldre än mig själv. Overallen och tröjan ger stor respekt! Nu ska jag ner och fika, mitt alkoholsug försvann i takt med att jag blev nykter immorse men tar nya tag immoron.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klagar du så kan du lika gärna slänga kondomerna! Hrmpff!

2008-08-26 @ 15:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback