Min pangfrukost



Min morgon bestod av ohälsosamt mycket spelande, och sen för att ryckas tillbaka till verkligheten; en pangfrukost. Observera att under det som endast ser ut att vara en ostskiva ligger en toast... Men jag hyllar färdigskivad ost! Är något så fruktansvärt behändigt. Och så självklart senaste Moore som jag inhandlade igår, skummade igenom och idag detaljläste. Mycket bra nummer, och omslagsflickan har en sådan sexig pose att för första gången tyckte jag att det nästan var lite obekvämt i kassan när jag betalade.

Men som ni ser nu har jag laddat upp en bild från min kamera ;D hittat sladden så nu ska det bli åka av...

Kommentarer
Postat av: Princess

Ser strålande vackert ut! Ha det bäst Mattias!

2008-08-22 @ 11:48:35
URL: http://pinkabit.blogg.se/
Postat av: Mariell

Tänker bara på en grej när jag ser bilden: vad gulligt att du lagt mackorna bredvid varandra!! :P hahaha! det var riktigt kul :P

2008-08-23 @ 00:48:19
URL: http://maarieell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback